Friday 14 November 2008

DIARI MPSAH (baca kawan-kawan mpsah)

Kenangan itu datang dan pergi….namun kenangan gembira itu kita abadikan untuk selama-lamanya. Ingat tak lagi kita bersama dahulu. PL, Majlis perpisahan, Kena lari tiap-tiap hari, kena marah ngan tok said….yang paling bes tu berenang dari pulau ke pulau kat pangkor…ada yang lemas kat tengah lautan…Ingat tak semua tu…Paling menyentuh perasaan aku man la…kitaorang jatuh dari kayak. Time tu punya lah kuat gelora kat tengah laut…memang dah mengucap dah time tu…man lak panik tengok aku dah hilang dari pandangan…tapi tu semua kenangan…time post mortem man menangis sebab dia ingat aku akan mati….terharu beb…Jemi lak slow abiss…mana taknyer awek (mak budak sekarang) lawa…wiza….wiza lak mabuk-mabuk sampai muntah…memang kelakar lah time PL tu….

Bila kat kelas macam budak-budak masing-masing…termasuk lah aku..tak suka dia lah, dia lak menyampah yang sana lak…alah macam-macam…namun, kiter sebenarnya kawan-kawan yang akrab..Alhamdulillah kiter semua ni berkawan sampai sekarang…

Time kelas kat padang, adoiiii…….asyik lari ajer…wakaka….nak beat poji punyer la liat…taktik aku, man, jemi dan adik(zaid) tak menjadi…hantu betul diaorang ni…suruh aku follow..last2 aku pancit dapat nombor 7….tapi aku tabik ko la poji bila lari..macam forest gum….jemi lak asyik lawan ijey jer, tapi aku luper sapa yang menang…zaid lutut berhabuk…abis tak boleh lari…Ingat tak korang….

Ingat tak time nak prepare malam kebudayaan…berbagai rupanyer..tengok ajer gambar dan ragam kat bawah…mak yu dah macam atuk selampit…wakakaka…sorry yo kutuk ko..Masa nak disuruh nyanyi untuk wat sambutan konvo senior kpli, aku, john dan man lah dalangnya lagu jadi sumbang…hahahaha…akhirnya terlepas suruh nyanyi lagu yang kitaorang tak reti nyanyi cara depa….

Zul lak abang long kami…tapi paling long tu la chip..abang me….macam samseng kan….huhuhuhu…Ingat tak time pra pl…peh kitaorang penat abisss berjalan satu pekan pantai merdeka….cari harta karun konon…tak jumpa-jumpa kena dajal group depan…las-las group aku sampai waktu maghrib…hampeh group jemi sorok kertas petunjuk atas pucuk daun pisang….mana nak dapat

Petang lak, main takraw, malam badminton, tengah malam ping-pong…kalah atlit dunia….Yo lak asyik nak ajak fight ping-pong ajer…Dia tu dasyat main…tapi dia silap bed ping-pong aku ajaib ari tu…hehehe…tapi yo kalau bab lari pun dasyat beb

Dulu, man dan fiza, che’ wan dan zaid, jemi dan bgate….tu semua skandal …tak kawan rapat ler..hehehehe….Ijey sapa yer….Ijey lak ketua umum paling best…caya ler…Asyik cengkelat orang atasan..hehehe..

Perempuan lak paling ranggi dan rugged sapa lagi kalau bukan sha…diikuti oleh che wan ler….tapi kalau paling alimah ….kak sapa tu..aku pun dah luper sori ler….ala yang duk kulim tu….Wiza lak paling low profile….tapi…agak agresiff…emmmm ida lak kuat dengan senyuman, tapi sensitive…sapa tu yang duduk johor baharu, paling seksi….tapi otak agak geliga..Namun semua tu kenangan kawanku…mana nak cari

Namun, semua tu adalah kenangan..kawan-kawan ku yang aku rindui…kalau ader apa-apa komen ler blog ni…kita rapatkan ukhwah disini supaya persahabatan kita kekal selamanya.Insyaallah….bagitau ler kat kengkawan….tinggalkan no phone kiter insyaallah bertemu lagi

No comments:

Post a Comment